niedziela, 29 maja 2011

Blast-off!


Aloha! Po kilku tygodniach rozmyślań doszłam do wniosku, że jednak rozmienię się na drobne. Przez pewien czas rozważałam zrobienie z bloga kulinarnego bloga kulinarno-kreatywnego, ale to by było trochę bez sensu biorąc pod uwagę, że Om Nom Nom jest dodany na przykład do kilku czytników kulinarnych. To by po prostu było ich zaśmiecanie z perspektywy tych osób, które są zainteresowane postami stricte kulinarnymi.

Strona www.rynn.pl z kolei, chociaż nieźle służy jako portfolio gdy ktoś chce mi coś zlecić i obejrzeć gotową galerię, jest upierdliwa w takim oglądaniu "ciekawe co nowego".

I, bądźmy szczerzy, ja to potrzebuję jakiegoś miejsca gdzie sobie będę mogła od czasu do czasu pochromolić różne bzdury. I taką właśnie funkcję będzie miał ten blog. Będę tu wrzucać różnego rodzaju pierdołki wykonywane z fimo, dla przyjemności czy na zamówienie, rysunki, szkice, a za jakiś czas, jak się odważę - ilustrowane bajki. Pewnie pierniczenie o niczym też się zdarzy.

Keii, dzięki za nazwę ;)

7 komentarzy:

  1. Pierniczenie o niczym już zaliczone powyżej :P Teraz chcemy bajek ~! moar bajki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cicho ty, bajki będą jak mnie natchnie. Mam oficjalne pozwolenie, żeby pisać bajki dla Stasia, i nie zawaham się go użyć.

    Nie wiem tylko jak je usztywnić, bo Aga mówi, że jedyne czego on nie wymiętoli doszczętnie to metalowa płyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. zrob takie, żeby miętoszenie dodawalo im tylko uroku. bez sensu robic bajki dla dzieci po to zeby byly wychuchane, i tak sie nie zachowaja. ; p

    albo na plexi

    OdpowiedzUsuń
  4. Plexi to chyba nie skołuję. Wiesz, on maluch jest, chyba 14 miesięcy ;) bardziej go bawi pokazywanie gdzie jest misiu. Więc będę robiła na sztywniejszych tekturkach, a jak się zużyją, to kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierożki cudne!!! :> z czego je robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) z masy plastycznej która nazywa się FIMO.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i przejrzałam całego bloga. Cudowne prace, nie chciałam zostawiać komentarzu pod każdym postem bo internet bardzo wolno dziala :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...