wtorek, 31 maja 2011

Zawieszki i kolczyki - bezwłaścicielowe.

Czyli rzeczy pokonwentowe, nieodebrane, albo po prostu takie, które kiedyśtam sobie hobbystycznie zrobiłam i leżą. Czasem coś się komuś podoba i sprzedam, czasem dorzucam jako gratis do większych zamówień ;)


Żółty Ptak z gry Angry Birds.


 Kolczyki-kukurydzki, mam dwie pary.


 Kolczyki-pierogi. Moi faworyci ;) dość duże.


 Pignite, fire-starter z najnowszej gry Poke, Black and White.


 Różne żywnościowe zawieszki ;)


Jajka sadzone~


 Scrafty, kolejny pok z najnowszej generacji.


 Kolczyki-serki.


Kolczyki-czekoladki


Biało-niebieska wersja moich ulubionych kotków, zazwyczaj w wersji czarnej ;)


Kolczyki-koniczynki. Miała być wymiana, ale druga strona się nie wywiązała...

 
Dziwadła. Miseczka z ramenem i kaktus - oba na kolczykach-sztyftach. Konwentowe zamówienie, po które zamawiające się nie zgłosiły... 


Ząbki. Świecą w ciemności ;) noszę identyczne.

31 komentarzy:

  1. Jenyś, są boskie!!! wystawiasz na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zęby! Zęby mnie zabiły!
    Ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kindusiu, raczej nie, jak ktoś ma na coś ochotę, to sam się do mnie zgłasza :)

    Anlejko - :D przyznaję, że jak je zakładam to wywołują poruszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie kupiłabym zęby, jajka i angry birdsy? Za ile je sprzedajesz?
      ( są eeeepickie! <3)

      Usuń
  4. Bardzo fajne wszystko :)
    Ja też się przymierzałam do 'engry berdsów', ale totalny brak czasu mnie ogarnął.

    Od razu dodaję do obserwowanych :)

    Całusy,

    Puszkaa (kojarzysz?)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest oznaka, że muszę znów zrewolucjonizować swoją okolicę, bo ich spinacze w uszach już nie ruszają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam się zgłosic do zakupu (oczywiście jeśli chciałabyś sprzedac ;P ), ale nie mogę znaleźc 'prywatnego' kontaktu do Ciebie... :(

    do ostatniego zapomniałam dodac, że ten głupkowaty nick 'kindusia' to mój ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, kontakt...wieczorem zrobię jakieś sensowne i wyraźne okienko, a tymczasem - imaginary.lunatic@gmail.com ;)

    Puszka, no oczywiście :D witaj! Żałuję, że nie zdążyłam obzdjęciować czerwonego, fajny wyszedł. Do powtórki na pewno ;)

    Anlejka - Ci wredni ludzie, nic a nic ich nie porusza...

    OdpowiedzUsuń
  8. No znów nie przesadzajmy :D Spinacze w uszach wzbudziły wielkie poruszenie, bo no jak to tak?! Ale mogły zbrzydnąć już. W końcu dwa lata niedługo miną :D
    A gdybym się tak po ząbki zgłosiła? Bo niestety moje umiejętności w modelinie jakoś chyba nie chcą się ujawnić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po ząbki, nie ma sprawy ;) Co prawda Kindusia zaklepała te na zdjęciu, ale spokojnie mogę zrobić jeszcze jedną parę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak wyglądają spinacze, w ogóle? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spinacze? :D Takie hmm spinaczowe :D Muszę zrobić zdjęcie, bo to faktycznie, mi się wydaje normalne, a ludzie robią wielkie oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Że tak sobie pozwolę zaspamować i w ogóle: http://kolorowefarbki.blogspot.com/2011/06/bo-kolczyki-spinacze-wzbudzaja.html
    Spinacze! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, piękne! :D Pozwolisz, że też sobie takie machnę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Machaj śmiało!
    I przydają się! Zwłaszcza na uczelniach i pochodnych jak nagle się człowiek rozpisze na jakimś egzaminie i nie ma czym kartki spiąć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie należę do tych, co się rozpisują.. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam, każdemu czasem się zdarzy :D
    Swoją drogą, nie wiem czy tylko mi się tak robi, czy mi rzuca w oczy, albo na oczy, ale umarłam jak zobaczyłam, że na komentarz dodany po 21, odpowiedź dodaną o 12:38 :D To znaczy, poczułam się tak fajnie, bo to znaczy, że jakoś naginam czasoprzestrzeń i w sumie buduję za dużo zdań.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm hm, u mnie normalnie godziny... :>

    OdpowiedzUsuń
  18. W każdym razie, będę zaglądać jak odczuję potrzebę wydłużenia doby, bo aktualnie jest godzina 14 z minutami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O cholera, faktycznie :D oczy to ja mam chyba w tyłku...idę poszperać w ustawieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No, już, żegnamy czasie atlantycki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne! :) Wzory spożywcze zdecydowanie najbardziej przypadły mi do gustu- są świetne, zwłaszcza pierogi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne :) Pokażę siostrze, ona lubi takie to może coś jej się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim skromnym zdaniem, te koty są świetne ^^
    Tak z ciekawości, z czego toto jest porobione?

    OdpowiedzUsuń
  24. A dziękuję, nieskromnie :) robię je z masy plastycznej która nazywa się FIMO. Coś jak modelina, ale wytrzymalsze i przyjemniejsze w obróbce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Urzekły mnie te kotki nieziemsko.... Pozwoliłabyuś, abym zrobiła sobie podobne, dla siebie? :) Bardzo ładnie proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Morelowa, proszę :) tylko gdybyś je gdzieś umieszczała, to zaznacz proszę, że to mój wzór. No i proszę, żebyś ich nie rozprowadzała dalej.

    OdpowiedzUsuń
  27. sama je robisz?
    można zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimie, pewnie, na jedno i drugie pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierogi i czekoladki są super.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...