czwartek, 11 sierpnia 2011

Dumbledore - figurka.

Prezent zamówiony na urodziny znajomej. Wszystkiego najlepszego, Kaja! ;)

(może wyglądać trochę dziwnie, ale robiłam na podstawie inspiracji konkretnym obrazkiem który dostałam. Nie jestem jakąś potężną fanką HP, więc pewnie sporo tu nieścisłości...)



To już 3 figurka ze świata Pottera którą zrobiłam, hm. Na konwent stworzyłam tytułowego bohatera i Snape'a, którego niestety nie udało mi się obzdjęciować, tak szybko zniknął ;)

A, i jeszcze bazgroł dla Kawa, który ostatnio WSZĘDZIE MONTUJE TERMOMETRY. Więcej tu -> http://kaworu.k2t.eu/arch/142

Btw, zainstalujcie sobie wtw. ;)




16 komentarzy:

  1. Wow świetnie wyszedł ten Dumbledore :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)

    Jesteś na kwejku :D http://kwejk.pl/obrazek/359375/slowa,na,dzis.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a właśnie z tej modeliny (chyba) fimo to kupujesz wszystkie kolory? czy nie wiem da sie biała farbować?XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimie, nie wszystkie - często mieszam. Da się teoretycznie farbować białą fimo np. kruszonymi, suszonymi pastelami, ale wychodzi mało estetycznie i blado. Można ją też malować farbami akrylowymi, już po upieczeniu - robiłam tak na początku.

    Ale zdecydowanie najlepiej zbudować sobie jakąś bazę kolorów i później je ewentualnie mieszać między sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś sławna:D http://kwejk.pl/obrazek/359375/slowa,na,dzis.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje zabawne szkice :)
    A Dumbledore świetny, najważniejsze żeby miał brodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyszła ta figurka, Kaja zapewne zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie podjęłam się 30 day drawing challenge, które podpatrzyłam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiki, super, powodzenia! Ja muszę koniecznie wrócić do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dumbledore z obrazka skojarzył mi się z Panem Kleksem :X

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Dumbledore :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze powiedz mi z czego robisz te figórki z modeliny???

    OdpowiedzUsuń
  13. Sonaaa, z masy plastycznej która nazywa się FIMO, wygooglaj :)

    Katarzyno, no pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there to every body, it's my first pay a visit of this website; this webpage includes amazing and actually excellent material designed for readers.

    My web page; http://toniesamowite.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...