sobota, 17 września 2011

Will you be my co-pilot?





Zamówieniowy rysunek ślubny dla Kasi i Tomka, fanów lotnictwa ;) niech im się wiedzie, budzą moją sympatię jak patrzę na ich zdjęcia :D


I starszy rysunek Agi oraz Carlosa, w której to on lubi jak ona kręci muffinki, ona natomiast zwodniczo kręci kremy. Do twarzy. Ale muffinki oczywiście czasami (rozsądnie często, na tyle często żeby później marudzić, że dupa rośnie) też, więc konsternacja C. staje się boleśnie zrozumiała.

Są również moją ekipą pomocników przeprowadzkowych, za co wdzięczna im jestem dozgonnie oraz obiadowo-sernikowo (z bakaliami).

4 komentarze:

  1. Oba rysunki fajne, ale mufinkowy rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu się uśmiechnęłam jak tylko popatrzyłam na Twoje rysuneczki. Uwielbiam Twoje poczucie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała Aga :D / Malla

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...