czwartek, 12 stycznia 2012

Schadenfreude i konkurs.


A wiecie, co mnie najbardziej bawi? Że w języku polskim używa się tego słowa, bo nie mamy odpowiednika! Myślałam, że nic mnie w życiu nie zaskoczy.

Ale nie, serio, kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci we mnie złotówką, to będę dalej tak biedna jak jestem. Chyba, że ktoś się pomyli.

Dobra, konkurs-loteria, panowie i panie! Jest mało ekscytujący! Jest bez sensu! Chcesz wziąć w nim udział!

Konkurs jest prosty a nagroda takase. Wylosować sobie można rysunek, tematyka dowolna, może być Twoja dziewczyna ze zdjęcia, może być jakaś znana postać, może być też Twój kot i lakier do paznokci, co sobie tylko chcesz. Jak ktoś będzie miał preferencje co do stylu, to się dogadamy, a jak nie, to będzie hulajdusza, ale narysuję Ci co będziesz chciał.


Zasady są dwie. trzy.

1) Bądź aktywnym obserwatorem bloga LUB (albo najlepiej to i to ;)) polub stronę na facebooku (tam po prawej jest taka googlowa opcja, to tam trzeba być członkiem. Haha. Jest późno i jestem infantylna.).
2) W komentarzu pod tym postem napisz, że chcesz brać udział, i zostaw na siebie jakiś namiar (mail alboco).
3) Jeżeli prowadzisz własnego bloga, to umieść w najbliższym poście informację o tym konkursie, to do maszyny losującej zostaną wrzucone dwie karteczki z Twoim mailem. I daj mi o tym znać, oczywiście. Sprawdzę, cwaniaki, nie myślcie sobie. Jak nie masz bloga, to okej, może być fejsbuk.

Wylosuję sobie jakoś pod koniec stycznia, jak już będzie sesja w pełni. Prokrastynacja!

28 komentarzy:

  1. Ja ja ja się zgłaszam :) Uwielbiam Twoje rysunki i ciągle mi mało :) więc jeszcze raz ja ja ja :)
    Maila znasz :) To nie będę się rozpisywać :)
    Na blogu zaraz dodam, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naaah, wydawalo mi sie ze wszyscy znaja to slowo... tym razem bez zaskoczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho, to ja też się zgłaszam, choć dotychczas byłam raczej anonimowym czytelnikiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja jeszcze! Znaczy zgłaszam się :)

    I nareszcie będę miał króliki blantem ^^ (albo coś innego).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się złaszam..
    purplebubble7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zgłoszę panno Rynn:
    hinata.123@wp.pl
    http://sonaaart.blogspot.com/
    Gadu-Gadu: 28085161

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 41164115 moja enowe gg bo stare mi sie zapsuo :(

      Usuń
  7. A ja się też zgłoszę, a co :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Oł fak, zapomniałam o namiarze... GG - 26631313 albo pisać też do mnie można w polu na wyszukiwanie na http://nihilistycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://redhead-blabber.blogspot.com/2012/01/konkurs-u-ryn.html
    info o konkursie

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja tez chce :D
    podgladam
    namiary na bloga : http://yukifubuki.blogspot.com/
    na dA http://yukifubuki.deviantart.com/
    na fb Yuki Fubuki http://www.facebook.com/profile.php?id=100003131667454
    tak :>
    GG tez dac ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ach mail kurcze >_>
    yuki1415@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się dołączę bo mam pewien projekcik do zrealizowania, jak nie wygram to i tak Cię podręczęo niego:P

    http://osiakowegotowanie.blogspot.com/2012/01/pancakes-miedzy-nalesnikiema-plackiem.html

    Umieściłam info o konkursie pod przepisem na Twoje pancakes- to akurat zbieg okoliczności:P

    gosiaosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Ja również uwielbiam!

      dagunia91@yahoo.pl

      Usuń
  13. A ja nie znałem takiego słowa, aczkolwiek często dopada mnie to uczucie, aczkolwiek, nie jest mi z nim źle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie, właśnie! Bo stwierdziłam, że potem napiszę i prawie zapomniałam!
    I na blogu też się zjawi zaraz coś. Chyba, że mnie nie polubi to wtedy na monitor sobie przykleję. Czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcem. Mi by się marzyła taka kocia ja ^^ :3 (luthen@interia.eu)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę, nigdy niczego nie wygrałam (i pewnie nie wygram :D).
    lirenka220@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda do aktywnych obserwatorów raczej nie należę, bo raczej przeglądałam Twojego bloga bez komentowania, ale mam kota. A ludziom, którzy mają koty się wybacza. :3

      Usuń
  17. Filemonkowa, obserwujących po cichu też uważam za aktywnych, spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się podwójnie :)

    karolina_o@onet.eu
    a, tu jest link do bloga/

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja też ;) bloga mam na hasło, więc niewiele to da. Ale na fb udostępniam :)

    cold.rainfalls@gmail.com

    /wilczyca - tylko nie mogę wejść z google, bo każą mi się rejestrować w blogspocie a nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm ...
    Mam taką prośbę ..
    Czy mogłabyś dać mi wszystkie które są darmo ??
    Mój e-mail to natka1050@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Natko, w jakim sensie wszystkie, które są darmo? Możesz przecież oglądać/drukować wszystko, co jest na blogu, nie pozwalam tylko na czerpanie korzyści majątkowych, wykorzystywania rysunków do bannerów, przerysowywania i mówienia, że to Twoje, i tym podobnych, prostych spraw związanych z prawem autorskim :)na własny użytek pozwalam używać czego się chce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektórzy nazywają to polaczkowatością. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...