sobota, 11 lutego 2012

Rozwiązanie konkursu, w końcu~

Miało być w sobotę to jest, a że nie w tą, którą miało być...szczegóły, szczegóły. Nie ma mnie ostatnio praktycznie we własnym mieszkaniu, nie mam dostępu do porządnego aparatu, więc rozwiązanie konkursu jest równie lamersko przeprowadzone jak sam konkurs, hurra! Trzymam poziom.

Chęć wzięcia udziału zadeklarowali: Lemi*, Spaghetti*, Misiuziu*, Tyśka, Sonaaa, Sqll, Yuki Fubuki*, Osia*, Pantuli, Anlejka*, Luthen, Filemonkowa, Lina*, Wilczyca*, Woochuck i Keii. (* = imię zostało wrzucone do magicznego naczynia podwójnie, ze względu na wpis na fb lub na blogu, jeżeli udało mi się dokopać. Jeżeli nie, to przepraszam, ale głęboko ją ukryliście ;)).


video

Jak więc widać, na darmowy rysunek załapał się, nananana, Woochuck~


Gościnnie - Ręka Pandy oraz Poduszka Pandy, dziękuję bardzo.

11 komentarzy:

  1. Panda robił za loteryjną sierotkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I się nie udało :( Gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malla, tak, ale był szczęśliwy, że jego ręka została modelką :P

    Lemi, może następnym razem się uda, pewnie będzie jeszcze okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, gratki C: Kurde, na mój romantyczny portret z jakże słodziachnym Kibą sobie jeszcze poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też żałuje ale nie zawsze się wygrywa :3 :D gratuluje zwycięzcy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. TT_TT ahh szkoda ze się nie poszczęściło
    gratulacje dla zwycięzcy :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, zwycięzca mi nie odpisuje na maila...co prawda minęło mało czasu, ale chyba powinnam mieć plan awaryjny na wypadek, gdyby się nie zgłosił po odbiór nagrody. W takim wypadku w przyszłą sobotę zrobię losowanie nr. 2...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak z tym losowaniem? Będzie kolejne czy nie będzie?

      Usuń
    2. Będzie, jak się ogarnę. Zwycięzca się nie zgłosił.

      Usuń
    3. Czyli ciągle mam szanse! Niech teraz maszyną losującą będzie Twój kot :P

      Usuń
  8. Tak! I wtedy to ja już na pewno wygram :P

    Świetny pomysł z nagraniem losowania - powinnaś tworzyć filmy zawodowo :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...