czwartek, 5 kwietnia 2012

Geosmina


Uwalnia się przy śmierci bakterii. Miliony stworzeń giną dla Twojej przyjemności! (*snifffff*)

Żeby było śmieszniej - na sam zapach też jest nazwa. Petrichor. Ale nie funkcjonuje w języku polskim, więc nie zakwalifikował się jako "słowo"...

A teraz bezczelna reklama! Luby mój w końcu się zebrał i założył swojego własnego blogaska, na szczęście nie kulinarnego (dohoho), za to o czymś dość niszowym, bo łucznictwie tradycyjnym. Baczny obserwator zauważył pewnie, że autorce bloga zdarza się strzelać, i to właśnie Panda jest za to odpowiedzialny. Sport jest fantastyczny, dla każdego, bardzo łatwo się wkręcić. Jeżeli ciekawi was od czego zacząć swoją przygodę z udawaniem Legolasa to zapraszam, zapowiedziane są też relacje z turniejów (naszych wewnętrznych jak i tych większych, ogólnopolskich), posty w stylu do-it-yourself-i-zaoszczędź, itepe, itede.


No, patrzcie jaki fajny Panda, klik klik.


PS. Jak jeszcze jakaś firma wpadnie na genialny pomysł kradnięcia moich obrazków, wymazywania moich podpisów i wrzucania ich na kwejki czy inne strony, to urwę głowę u samej dupy. Tak, modacafe.pl, do Ciebie mówię. Uprzejmie uprasza się o nieklikanie w ich link, żeby im nie napędzać odwiedzin. Kij wam w oko. 

A czujnym dziękuję za zgłaszanie takich przypadków, bo sama bym się nigdy nie zorientowała zapewne.

12 komentarzy:

  1. Ładne ma włosy ten Panda ^^ Niech żyją faceci z długimi grzywami!
    Będę teraz szpanować, że znam takie mądre słowo! :D
    A plagiatorom kij w oko, sól i piach i zmarłe pod wpływem deszczu bakterie i wszystko co najokropniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana http://redhead-blabber.blogspot.com/2012/04/reading-is-cool.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Geosmina - nadawałoby się na imię czy coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja osobiście jestem zachwycona tymi ciekawostkami. ;)
    wreszcie znalazłam ich źródło. :)
    bardzo fajny blog, a ja czuję znaczny niedosyt, więc proszę o więcej . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, jak tylko mi jacyś straszni złoczyńcy nie wycinają podpisu, to da się znaleźć ;) będzie więcej, będzie! Ale wiesz, nie mogę przesadzić, bo mi się publiczność znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej świetny blog:) wpadaj do mnie http://ciasteczkanisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu cisza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam się czym pochwalić, kurde ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko w to uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uh, szukałam materiałów na prezentację do mikrobiologii o promieniowcach w kompoście, to zaczęłam szukać co to jest geosmina i tu mnie przywiało XD
    Pszypadeg? Nie sondze...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...