wtorek, 10 lipca 2012

Wymianka z Kitty + ramka na kolczyki, DIY + kolczyki pieski

Uwielbiam wymianki! Kitty zgłosiła się do mnie z propozycją powymieniania się, i jakaż byłam zachwycona gdy okazało się, że ta utalentowana baba potrafi uszyć takie torby, że sklepowe niech się chowają :) ku mojej radości, zgodziła się uszyć mi torby customowe, według mojego pomysłu. I przyszły, i są cudowne, i nie mogę się nimi nacieszyć!

Wybaczcie zdjęcia, postaram się wrzucić lepsze jak będzie okazja. Dostałam dwie torby, jedną dużą, mieszczącą ponad a4, czarno-czerwoną, na zamek:

 Dodatkowo posiadającą w środku multum funkcjonalnych kieszonek!
 I drugą, mniejszą, czarno-białą, zapinaną na metalowe zatrzaski. Również z wygodnymi kieszonkami w środku.


Obie torby trzymają swój kształt, bo w środku mają specjalną, puchatą ocieplinę, dzięki której są strasznie wygodne i nie obijają się o ciało.

Dodatkowo dostałam prześliczną kosmetyczkę w fikuśnym kształcie, sówkę i żółte, szydełkowe kolczyki, które znajdziecie na ramce poniżej.


Wyobraźcie sobie, że ta szalona kobieta sprzedaje swoje torby za bezcen. Dużą torbę można kupić już za 30-kilka złotych, a mniejsze nawet za 15-17! Szyte na zamówienie będą pewnie trochę droższe, ale bardzo was zachęcam do biznesów z tą panią, bo w żadnym sklepie nie znajdziecie toreb tej jakości w takiej cenie. Z ciekawości przeszłam się ostatnio po sklepach z rękodziełem na Kazimierzu, i torby gorszej jakości w podobnym wzornictwie zaczynały się od 70zł (!).

Gotowe torby znajdziecie tutaj:  http://www.unikalni.pl/kolekcja.php?id=1477
A po szyte na miarę zgłoście się mailowo przez jej bloga :) http://koralikikitty.blogspot.com/

Moją częścią wymianki były oczywiście kolczyki - taki zestaw powędrował do Kitty (zwróćcie uwagę na marchewki-sztyfty, to nowość :)) :




Przy okazji zrobiłam też prototyp kolczyków-piesków, które być może znajdą kiedyś swojego właściciela.


A teraz o ramce na przechowywanie kolczyków. Dostałam kiedyś od babci zieloną, zwykłą ramkę na zdjęcia. Jako że zdjęć nie rozstawiam zbytnio po domu, to leżała sobie i czekała na jakiś pomysł. Aż skojarzyłam, że moja obecna łazienka jest zielono-kremowa, i będzie tam ona super pasować. W sklepie z materiałami zagrzebałam się w koszyczku z resztkami materiałów, i za 75 groszy kupiłam pas materiału w kolorze kremowym (drugi kolor w mojej łazience).

Materiał następnie przycięłam do rozmiaru wkładki w środku ramki, zostawiając 3-4cm marginesu z każdej ze stron. Następnie wystarczyło tylko wyjąć wkładkę i szybkę, obciągnąć je kawałkiem materiału i włożyć w ramkę. Pociągnąć z tyłu materiał żeby go wyrównać, i już można było wieszać kolczyki :)



PS. Mówiłam już, że uwielbiam wymianki? Jeżeli robisz coś fajnego, to zaproponuj mi :) wkrótce dodam stronę gdzie opiszę moje preferencje i będę prezentować co już doszło do skutku.


3 komentarze:

  1. Torby są bardzo ładne :) A kolczyki twoje są przecudne. Zakochałam się w marchewkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba, ale ta kosmetyczka najlepsza!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki są cudne :) jakbym miała wybierać, które naj, to nie wiem, bo wszystkie są takie urocze ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...