wtorek, 26 marca 2013

Weź zagłosuj! I rysunki.

Ale zanim sobie obejrzycie rysunki, to nie bądźcie mendy, i za to, że was tak tu raczę pikselami oddajcie głos:

http://apps.facebook.com/twoja_paleta_uslug/?case=899

I nie myśl sobie, że kto inny kliknie, ty nie musisz. Nie kliknie, musisz! No weź, to tylko chwila. Ja tu 200 głosów potrzebuję, a tylko dwa dni można głosować, to klikniesz, nie?


...kliknąłeś?

 

Bo wiesz, bo mi ostatnio pękła szybka w s2 i potrzebuję nowego telefoneiro no. 

Jak mi kto zgromadzi 10 głosów i świadectwa znajomych, że kliknęli, bo ich zmusił, to zrobię mu takiego avatarka jak niżej, o.

Dobra, to obrazki.


 Avatarek dla Cullen wygrany w konkursie na haiku na Drzemykotach.



Bannerek dla urodowej bloggerki.


 

7 komentarzy:

  1. Rynn, dramatyzujesz z tym telefonem :d
    Mój od roku wygląda tak: http://s1.pokazywarka.pl/bigImages/1868535/6652248.jpg
    i nie mam kasy żeby mu wymienić szybkę ani tym bardziej kupić nowy >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, pewnie, że dramatyzuję, ja kocham mój telefon, kocham moje wszystko co elektroniczne, nie znoszę jak coś się psuje albo jest uszkodzone, fizycznie mnie to boli ;__;

      A ty nie fizolofuj jeno klikaj!

      Czemu się na Pstrykacza zmieniłeś? ;)

      Usuń
    2. Na co się zmieniłem? O.o
      Jeśli chodzi o to czemu nie tak jak na Facebooku, to dlatego, że taki mam pseudonim blogerski :d
      Swoją drogą ksywę Pstryk dali mi koledzy w podstawówce i tak mi się spodobało, że zostało :D
      Mnie też bolało jak się mi pajączek zrobił... miesiąc po kupieniu telefonu

      Usuń
  2. Tydzień temu mój wyglądał tak
    http://pokazywarka.pl/id95l2/
    Poszła nie tylko szyba ale cały wyświetlacz. Szczęśliwie miałam do dyspozycji identycznego HTC z zepsutą płytą główną, więc wymiana wyświetlacza kosztowała mnie tylko 100pln zamiast 600pln.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty z nim zrobiłaś, przejechałaś buldożerem?! Dwukrotnie, dla pewności? :D

      Usuń
    2. Mozesz sprzedac jeszcze to co zostalo z tego drugiego (z walnieta plyta) czyli obudowe, baterie i wszysto co sie nie trzyma plyty, a sama plyte rozlutowac lub dac na aukcie od 1zl. :P I te 100 zl ci sie z nawiazka zwroci.

      Usuń
    3. Rynn, nawet nie wiesz jak blisko prawdy jesteś :D Brał w tym udział Nissan Qashqai ale co się dokładnie stało... to zabiorę ze sobą do grobu.

      Satyr, chyba jednak go zostawię. Może jeszcze jakiś organ mi się przyda. Oby nie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...