poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Jak zrobić kolczyki z plastikowych opakowań - DIY.



Plastik termokurczliwy - to brzmi dumnie.

Pojemnik po pączkach - już mniej.

Ale od jakiegoś czasu to jedna z moich ulubionych technik, bo mogę sobie narysować cokolwiek, a później zrobić w tym dziurkę, i mam kolczyki/bransoletkę/breloczek ;)

Brałam udział w konkursie Dremela, a Panda pomógł mi z nakręceniem i poskładaniem filmu, więc rzadki rare - videotutorial, to się już pewnie więcej nie zdarzy (; w roli głównej - Rynn Mówi Dużo Za Szybko Żeby Się Wyrobić.

Niestety filmik mógł mieć tylko pięć minut, więc nie załapało się podmalowywanie akrylami czy wyjaśnienie, że ten plastik jest zupełnie nieszkodliwy, nie wydziela żadnych toksycznych substancji, i że nie należy używać żadnego innego :)


Enjoy!

17 komentarzy:

  1. ,,Najlepiej się przy tym nie poparzyć" mnie ómarło :D
    Ale kolczyki świetne, chyba skocze do sklepu po pączki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja mam blizny na przedramieniu, nadgarstku i niezliczone na dłoniach, właśnie od tulenia się do piekarnika, albo od myślenia "e tam, plastik mnie nie poparzy" *przyciska dłonią* :D

      Usuń
  2. A kubek też twojej roboty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne!! (i głos uroczy ;3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, hiper fantastyczny blog:D Zgadzam się z przedmówczynią, że masz śliczny głos:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łoooo, ale awesome, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, pochwal się efektami :D

      Usuń
  6. Jestem w szoku! To jest prawdziwe coś z niczego:) podziwiam i gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi coś nie idzie :/ w 150 tylko lekko się wygina i dalej nic jak podwyższę temperaturę to się chce kurczyć, ale przylega do podłoża i się rozmazuje i też nic z tego, nie wiem o co chodzi może mój plastik nie jest świeży O.o
    JU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim - ułóż wycięty plastik namalowanym wzorem do góry, żeby nie przywarło. Temperaturę podnoś powolutku, maks o 10 stopni - lepiej, żeby się zwijało dłużej, a nie kontrolowanie.

      No i na pewno jest to PP5? :)

      Usuń
  8. Polak potrafi ! Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają, bardzo mi się podobają te jakie pokazałaś. Fajny klimat i by pasowały do mojej sukienki zeberki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, na to jeszcze nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...