piątek, 26 kwietnia 2013

Kinesiotaping za smoka. I bannerek.

Jedna z dziwniejszych, ale fajniejszych wymian jakich w ostatnim czasie dokonałam ;) na moim ukochanym gumtree znalazłam przesympatyczną Anię, studentkę fizjoterapii, która zrobiła mi kinesiotaping (metoda rehabilitacji polegająca na naklejaniu specjalnych taśm) w zamian za figurkę smoka wiślackiego - jest wielką fanką Wisły ;)

Przy okazji okazało się, że nie rozróżniam Wisły od Cracovii i oficjalnie z Połówkiem ustaliliśmy, że "A to nie to samo?" to całkiem niezłe ostatnie słowa.





W rzeczywistości smok jest nieco bardziej zielony, aparat mi zeżarł kolory trochę, a nie miałam cierpliwości i modela pod ręką, żeby poprawiać ;)


Nie wszystkie taśmy są widoczne, jedna przechodzi jeszcze z tyłu. Dostałam też taping relaksacyjny na mięśnie karku który był ŚWIETNY, ale zdjęcia własnego karku wyszły mi pożalsięborze, więc zostaje to. ;)



I jeszcze banner dla Mamiczki z bloga "Czym zająć malucha".

9 komentarzy:

  1. Świetny smok, genialnie wyszła Ci jego korona. A te magiczne tasiemki działają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę się krzywiła przy pieczeniu ale jakoś odratowałam :D

      Na mnie działają, o ile mogę to stwierdzić po treningu łuczniczym z porównaniem "z taśmami" "bez taśm". Po majówce idę się znów obklejać. Jedyny minus - po ok. 4-5 dniach zaczynają końcówki odłazić i trzeba je podcinać. A zdejmowanie nie należy do najprzyjemniejszych ;P

      Usuń
  2. Ten banerek jest prześliczny. Bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) odpisałam Ci na maila :)

      Usuń
  3. Smok fantastyczny:) Baner bardzo fajny, też mi się marzy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny smok. Ja wiem tylko, że gra Podbeskidzie i to jest moja drużyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ha, przynajmniej masz jakąś "swoją" drużynę ;)

      Usuń
  5. Śliczny smok, fajne ma zębiska :)

    Zapraszam do mnie:
    http://www.moje-bazgranie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny baner, faktem jest, że najprostsze zabawki często sprawiają dzieciom najwięcej frajdy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...