niedziela, 5 maja 2013

Szkice.

Szkice udane i nieudane.

To są pierdoły które szkicuję na zajęciach, w autobusie i tym podobnych sytuacjach. Na luzie, bez spiny i bez myślenia, czy wyjdzie czy nie. Dlatego no, efekt czasami marny, ale comietotam. To ze szkicownika który noszę w torebce, od którego okładka odpadła dawno temu, więc okładką jest zazwyczaj pierwsza trzymająca się aktualnie strona, dlatego większość rozmazana ;))




<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3376901/?claim=gxxw93myu8j">Follow my blog with Bloglovin</a>

7 komentarzy:

  1. Masz moze troche/duzo wiecej tego towaru? Bym sobie zrekonstruwal :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że szkiców? Niby mam, ale co, starocie będę wrzucać? ;) Będą dochodziły kolejne, spokojnie.

      Usuń
  2. Jakie urocze! : 3 Szczególnie mały tygrysek, gryfek i wszystkie smoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrys i smok są do kompletu zodiaku chińskiego :)

      Usuń
  3. Jestem totalną fanką siedzącej świnki!
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, ona też jest z zodiaku chińskiego i przeszła do finału, więc jeszcze się pojawi ;)

      Usuń
  4. Narysowałam kilka rysunków na podstawie twoich szkiców i zamieściłam je na blogu ( zabawna-sztuka.blogspot.com ). Oczywiście napisałam że są na podstawie twoich szkiców. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, jeśli jednak to napisz usunę ten post ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...