poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Kolczyki cthulhu i inne

No to wróciłam z Fornostu ;) miałam tam na sprzedaż sporo kolczyków. Sporo się rozeszło, ale część mi została. Obzdjęciowałam tylko nowe wzory, bo miałam ze sobą też trochę klasyków - ząbki, ciasteczka i inne. Poniżej nowości, niektóre się sprzedały, niektóre są dostępne. Standardowo - na życzenie mogę zrobić któreś ze sprzedanych ponownie :)


 Moi faworyci - zgraja Cthulhu ;) ciemne znalazły już swoją właścicielkę, jasne ze skrzydłami niestety jakaś osoba zrzuciła na ziemię, podeptała i połamała...szkoda, że nikt się nie przyznał. Cóż. Zostały jeszcze małe, bez skrzydełek.


 Wymalowane na drewnianych kółeczkach kolczyki z drzewem Gondoru. Sprzedane.


Kły, świecące w ciemności. Sprzedane.


Parka uroczych kolczyków misiów koala. Dostępne! :)


Parka uśmiechniętych kolczyków onigiri. Dostępne!


Kolczyki adipose z Dr Who. Kolejni moi faworyci ;) dostępne!



Kolczyki pianki marshmallow. Obie pary dostępne :)


Kolczyki smoki. Dwa czerwone smoczątka - znalazły nowy dom ;)

I kolczyki sztyfty. Marchewki sprzedane, różyczki sprzedane, kotki dostępne, ciasteczka też, level-up mariowe grzybki sprzedane :)

15 komentarzy:

  1. A kotki i ciasteczka po ile?

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzybki i smoki wyglądają bombowo :) Cthulhu też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile zwykle dobrze mi z tym, że jestem facetem, o tyle czasem żałuję, że nie jestem dziewczyną - smoki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik na kolczyki już mam w ulubionych, do rozważenia w przyszłości :D
    Ingress, powiadasz? Właśnie się zainteresowałam. Przeglądam, jestem chętna... Nie mam androida ;<
    Czemu wrzucasz na FyBy coś, czego nie było na blogu? Ty niedobra, Ty ;p I co? I muszę Cię zlajkować na fejsbugu, no wiesz co ;p
    Kocham Twoje prace ^^ Mogę, prawda? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, jest to akceptowane i chwalone :>

      No po to mam fb, żeby tam różne pierdołki wrzucać, których tu nie daję :D lajkuj!

      Usuń
  5. Biorę grzybki jeśli wolne. Ania od króliczków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, chcialabym kupic marshmallow i onigiri, jak mozna sie z Toba skontaktowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrobnij do mnie maila - jest u góry po lewej stronie :) rynn@piekarzynek.pl

      Usuń
  7. Kotki wolne nadal? Bo bym kupiła : ).

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kupić Cthulhu te jaśniejsze za skrzydełkami, ale podobno zostały zdeptane :/ Była by możliwość żebyś takie same zrobiła i w jakiej cenie oczywiscie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) w sprawie szczegółów skrobnij maila (chyba, że już to zrobiłaś, bo dostałam jeden - zaraz odpiszę ;))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...