niedziela, 29 września 2013

Ready for the zombie apocalypse.

Mój mężczyzna jest pelikanem. Niezbitych dowodów dostarczył eksperyment, w którym robiłam tajniacko grafikę na koszulkę na naszą rocznicę, a gdy mnie kiedyś przypadkiem podpatrzył, to wkręciłam mu, że na prezent robię mu filmik/album z naszymi słodkimi fociami, romantycznymi cytatami i innymi rozczulającymi rzeczami. I łyknął. Eheheheheh. Żebyście widzieli jego ulgę, jak nie musiał udawać radości z prezentu. Priceless.

W każdym razie, tak naprawdę, wzięłam nasze zdjęcia z treningów/turniejów łuczniczych, zrobiłam z nich sylwetki, dodałam napis (bo jesteśmy fanami filmów z zombie i zawsze wmawiamy znajomym, że trenujemy łucznictwo na wypadek zombie apokalipsy) i dałam do drukarni.

Drukarnia zresztą poleciała w kulki (żeby nie ująć tego brzydko), i okazało się, że bez mojej wiedzy w dość istotny sposób zmienili grafikę - widocznie nie dało się wydrukować cięciw bo były za cienkie, więc co zrobili? Powiedzieli mi o tym i poprosili o poprawienie grafiki? Niee! Dokleili cięciwy sami, oczywiście pod złym kątem, co sprawia, że obrazek wygląda debilnie! Yay!

Na mój mail z pretensjami nigdy mi nie odpowiedzieli, więc z czystym sumieniem mogę wystawić opinię i odradzić beznadziejną drukarnię http://www.koszulki-blueberry.pl/

koszulka z nadrukiem zombie



koszulka z nadrukiem zombie

Słit focia. Z krzywymi cięciwami bez sensu.

9 komentarzy:

  1. A tam, i tak są super. Tylko łucznicze nerdy zauważą złe cięciwy, zwykli śmiertelnicy będą się rozpływać nad zajebistością koszulki. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my jesteśmy łuczniczymi nerdami ;___;

      Dziękujemy ;)

      Usuń
  2. Genialna koszulka, facet powinien skakać pod sufit.
    (A kto inny nie trenuje strzelania z łuku na wypadek apokalipsy zombie? No raczej wszyscy to robią tylko po to!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, był zadowolony, zwłaszcza, że myślał, że dostanie słitaśny albumik ;))

      Usuń
  3. Świetne te koszulki, myślę, że cięciwy nie są przeszkodą, która by jakoś specjalnie przeszkadzała w odbiorze. : ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna z was para. A cięciwy, no cóż, lepsze takie niż niewidzialne >:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Drobny szczegół :) Ala sam wzór w dechę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zedrzyj i doszyj białą nitką, będzie git.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...