czwartek, 3 października 2013

Nagrodowe szkice i inne

Szkice-rozdawajki z okazji 800 fanów i dwa drobne zamówienia, plus grafika do fornostowego informatora, chyba jej nie było jeszcze.

Jezu, mam takie zaległości do odwalenia, w kolejce czeka kilka rysunków-zleceń do dokończenia, rysunek w podziękowaniu za pomoc statystyczną, rysunek-wymianka dla znajomej, avatarek dla osiemsetnego fana i pewnie jeszcze jakieś rzeczy o których nie pamiętam, szlag by to.

Ale 85% mojej rysunkowej mocy przerobowej ostatnio idzie w pracę. Z czego, w gruncie rzeczy, jestem dość zadowolona ;)

karykatura manga prezent
mangowy rysunek prezent



krasnolud rysunek

6 komentarzy:

  1. Pierwszy obrazek przeboski! Normalnie chyba się zakochałem :P Kociak z trzeciego też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a masz na myśli, że w przeboskich zdolnościach Rynn czy 'przeboskiej' postaci na obrazku? :P

      Z tej strony osoba, którą przedstawia tenże rysunek :D :P


      Kasia P. :)

      Usuń
    2. Akurat o postaci pisałem :P

      A w talencie Rynn to swoją drogą się rozpływam i to już od dość dawna :)

      Usuń
    3. Halo, konto premium na portalu randkowym Blog Rynn należy opłacić smsem PRZED rozpoczęciem flirtu :D

      Usuń
    4. Adaś, byłabym się zaczerwieniła, gdybym jeszcze była taka ładna jak na wizualizacji Rynn :D

      Rynn, ale kto ma płacić? ;)
      I ile kosztuje taki przywilej? :P

      Usuń
  2. Urzekł mnie krasnolud. :D Ten zez! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...