wtorek, 26 listopada 2013

Pamiętniki Z Rysowania

Rynn. Lat 24. Chłopak każe jej rysować wzorki na bransoletki.


W skrócie - jestem wykorzystywana. Jako tania siła robocza. Nie dostaję za to nawet miski ryżu. Nie dostaję za to nawet "20zł bo to dla Ciebie 10 minut roboty". Skandal i kiedyś zadzwonię do tefaenu.

A tak poważnie - Panda każe mi dla siebie czasem projektować wzorki które później tłoczy na skórze, bo sam nie umie ;) zazwyczaj są to szybkie bazgroły, tego typu:



Ale ostatnio sobie wymyślił, że chce wzór na bransoletkę dla siebie. I ma tam być jednorożec, walczący z jakąś bestią, mantikorą albo czymśtam innym, nie pamiętam już. Marudził, wymyślał, ja rysowałam, w końcu powstało to:


Po wytłoczeniu, pomalowaniu, zrobieniu jakiegoś dziwnego zapięcia na patyczek powstała sama bransoletka:


Więcej zdjęć jest tu: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.230555747110442.1073741855.155187547980596&type=1

Ale absolutnie najzabawniejszy w tym wszystkim jest "szkic poglądowo-koncepcyjny" który mi Panda podsunął pod nos mówiąc "coś takiego mi narysuj".

 
Eheheheheheh.

Heh.

Heheheh.

11 komentarzy:

  1. Szkic poglądowo-koncepcyjny bezcenny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny szkic...Idealnie oddaje wszystkie szczegóły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Panda założy bloga ze szkicami poglądowo-koncepcyjnymi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wielkie rzeczy, przecież narysowała według moich precyzyjnych wskazówek. Tylko jednorożca z mantikorą zamieniła miejscami, nie wiem czemu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkic genialny! ;)
    Masz piękny dar w rękach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkic cudny! :D
    Ale Twój projekt świetny, naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze, Twój Panda nie umie rysować. Po drugie Twój Panda nie musi umieć rysować. Po trzecie, Twój Panda nie musi umieć rysować, bo robi zajebiste (po) twory ze skóry. Zauroczyły mnie! Uwielbiam!
    A jednorożec z mantikorą - śliczne! Smoki tyż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Heheh, ten szkic Pandy jest najlepszy:)
    Jak na tym nie zarabiasz to może chociaż mógłby Cię promować, czyli udostępniać informację kto rysował. Wtedy to by było fer. Tak czy inaczej masz dobrą kreskę i pewną rękę. Nawet taki prosty szkic mówi wiele o Tobie:)

    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: http://rozowykociolek.blogspot.com
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odwzorowałaś szkicu. Oj Panda chyba niepocieszony ;)
    Przez chwilę nie wiedziałam które to jednorożec :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...