środa, 20 listopada 2013

Rysunek współlokatorów

Płakałam ja kiedyś na fejsie, że potrzebuję pomocy statystycznej z badaniami do magisterki i zgłosiła się przesympatyczna Karolina z firmy Pogotowie Statystyczne. Oprócz tego, że zajmują się nauczaniem takich tumanów jak ja "z czym to się je" za pomocą łopatologicznych tutoriali to świadczą też usługi pomocy statystycznej, jak się pali pod nogami. Z moim problemem poradzili sobie fachowo. Wynagrodzenie w postaci barteru poniżej :) czwórka przyjaciół-współlokatorów, prawdziwych śmieci i nieprawdziwych kotów (bo mają alergię, ale bardzo by chcieli). Siedziałam nad tym dużo dłużej niż powinnam, ale rzadko kiedy robię rysunek z czterema osobami... ;)

Kliknijcie po większą wersję!

rysunek współlokatorzy

4 komentarze:

  1. podoba mi się, że jestem na rysunku ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że są tacy ludzie, którzy pędzą z pomocą, bo akurat to, co potrzebujesz jest ich mocną stroną i wiedzą jak się za to zabrać. Już wiem, czemu jest mi tak źle, kiedy musiałam odmówić koleżance zrobienia strony www, bo grubszego HTMLa nie ruszałam od gimnazjum xD Cacy obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedną z tych osób... w ten sposób trafiłam na bloga ;) Masz prosty, ale wyrazisty i mocny styl- podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...