wtorek, 6 maja 2014

Zlecenia, rysunki, czaszki z Pragi.

Miłujące się Nidorany z luvdisciem.



Avatar na zamówienie, dla perspektywataty.pl :)

 Avatar na zamówienie.
 Banner na bloga na zamówienie.

Projekt etykiety, zamówienie, wykonany na podstawie płaskorzeźby zdobiącej wrocławski kościół.


Projekt tłoczenia na bransoletkę dla fanki Cthulhu. Sama bransoleta zrobiona przez Skórzane Potwory wygląda tak:

Iiii na majówce byłam w Pradze i przywiozłam sobie czaszkę i monetkę!



Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, to mam instagrama i tam są różne takie rzeczy czasami.

I chętnie przygarnę czaszki różne, jakby ktoś miał na zbyciu i chciał wyrzucać.

5 komentarzy:

  1. genialny post! najlepsza czacha. niestety, żadnej na zbyciu nie posiadam :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę lubię pokemony w Twoim wykonaniu. A za chwilę wezmę się za ich rysowanie :d Ha ha ha. I podobaja mi się Twoje postaci ludzkie. Ale powiem Ci, że nigdy bym nie wpadła na kupienie czaszki w Pradze. Nie bylam w Pradze ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie przyjemne rysunki :) A czaszka wspaniała. Sama jestem ich wielką fanką także można powiedzieć, że zazdroszcze jej posiadania :> hmm może sobie narysuje XD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre prace:) Pozdrawiam i mam może jeszcze taką malutką prośbę. Bo ze względu na to, ze masz duże doświadczenie, a ja jestem amatorką to byłoby miło jakbyś obejrzała moje prace i może zostawiła jakąś dobrą radę. Byłabyś mi na prawde niezwykle pomocna a ja wdzięczna.

    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Panią a czy witraże też Pani projektuje? Bo udało mi się znaleźć firmę Arts&Hobby która wykonuje witraże wg własnego projektu, ale trzeba umieć rysować.. Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...