poniedziałek, 23 czerwca 2014

Kolczyki sztyfty (wkrętki) - miks.

W torbach najlepszej na świecie Kitty z bloga Koraliki Kitty chodzę już od kilku lat, ciężko mi powiedzieć ilu dokładnie :) nie pamiętam już która z nas zaproponowała pierwszą wymiankę torba-kolczyki, ale pamiętam, że dokumentowałam to na tym blogu, więc jak poszukacie, to się dogrzebiecie ;) od czasu pierwszej wymianki była jeszcze kolejna (dwie torebki) no i parę tygodni temu napisałam żeby zapytać, czy nie miałaby ochoty na kolejną, bo ze względu na moją nieustającą miłość do jej toreb - nie mam żadnych innych. A noszę je codziennie (i wytrzymują wszystko! Laptopy, gigaksiążki, zakupy, zeszyty i całą resztę dziwnych, babskich rzeczy). Więc w końcu zaczęły być nieco...zużyte ;) poprosiłam więc o dwie kolejne i jak zwykle - przyszły przepiękne :) jestem zaopatrzona na kolejny rok-dwa :)

W zamian zrobiłam dla Kitty kolczyki-wkrętki bo powiedziała, że takie ostatnio nosi. Nie wszystkie kolczyki ze zdjęcia poleciały do Kitty, ale zdecydowana większość :) w związku z tym gdyby ktoś był zainteresowany, to mogę wykonać takie ponownie na życzenie - proszę mi skrobnąć maila/komentarz :)

"Od ręki" zostały mi pomarańczowe różyczki, ciasteczka, Cthulhu, No Face i biedroneczki.

Wszystkie kolczyki poza biedroneczkami są z fimo, biedroneczki natomiast kiedyś, jeszcze jako dziecko, kupiłam na giełdzie kwiatowej jak byłam z mamą - służyły chyba oryginalnie do dekoracji kwiatów i liści w bukietach, ale klej pod spodem był do bani, więc się go pozbyłam. Będą dodawane jako gratis do zamówień :)

kolczyki wkrętki koty

ciasteczka kolczyki sztyfty

kolczyki duchy macki

kolczyki sztyfty kwiatki

kolczyki truskawki

sztyfty biedronki kolczyki

totoro ghibli kolczyki

7 komentarzy:

  1. Takie słodkości! Szkoda, że nie mogę nosić wkrętów...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te Twoje wkręciki, sama bym się na nie chętnie nastroiła, ale mam niestety teraz dużo wydatków :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli będziesz takie sprzedawać na Fornoście to na pewno się zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku chyba za mało osób jedzie na fornost żebym szykowała coś specjalnie :) ale jak mi napiszesz jakie chcesz, to Ci zrobię i przywiozę :)

      Usuń
  4. Ostatnio sama zainteresowałam się lepieniem podobnych kolczyków, ale wyszły mi za dużo i prawie odpadło mi ucho przy noszeniu (plus jedną porsję spaliłam w piekarniku). Okropnie się zniechęciłam, ale twój blog mnie mobilizuje do działania, ponieważ świetnie ci idzie. :3 Może kiedyś też dojdę do takiej wprawy jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te z ciastkami i jajkami mnie absolutnie rozwaliły, za to Ctuhllu i postaci z Miyazakiego turbo plus. Piękne rzeczy, humor poprawiony na cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze :) od zawsze chodziło za mną robienie biżuterii z modeliny, ale nigdy nie mogłam się za to zabrać :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...