sobota, 23 sierpnia 2014

Figurka na zamówienie - Taokaka

Chociaż ceny moich figurek są zabójcze a czas oczekiwania niezmiernie długi (nawet nie licząc moich poślizgów i zapominalstwa), to wciąż znajdują się tacy, którzy wklepują w google figurka na zamówienie, trafiają na mojego bloga i mimo moich prób zniechęcania namawiają mnie do przyjęcia zamówienia ;) tak powstała figurka Taokaki. Ma chyba ok. 20cm wysokości, zrobiona jest z masy plastycznej koh i noora, super sculpey, fimo, kitu dwuskładnikowego, drucianego stelażu, potu i łez, bo to chyba najtrudniejsza rzecz jaką zrobiłam. Pomalowana akrylami.

Bardzo dużo się przy niej nauczyłam, wiem, jakich błędów nie popełniać, uzupełniłam warsztat o kilkanaście nowych rzeczy - kolejne figurki będą jeszcze lepsze. Już wkrótce zaczynam pracę nad nowym, smoczym projektem ;)

figurki z gier

figurki z gier

figurki z gier

figurki z gier

figurki z gier

figurki z gier

figurki z gier

figurki z gier

14 komentarzy:

  1. Fenomenalna! Gratuluję cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) sama sobie gratuluję, bo w sumie dwa razy figurka zaliczała wypadki i w trakcie wypiekania szkielet się giął a figurka pękała, myślałam, że będę płakać :D ale teraz wiem, że muszę używać dużo twardszych drutów ;)

      Usuń
    2. ale efekt satysfakcjonujący :)

      Usuń
  2. Widać, że włożyłaś w nią dużo serca i pracy- efekt świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przesliczna! z jakiego to anime? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie z gry Blazblue, ale anime też zrobili...

      Usuń
    2. Dokładnie, z gry Blazblue :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Borzezielony, nie wiem, czy dałabym się na to namówić drugi raz :D

      Usuń
  5. Pazurki i ten uśmiech... Mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki to mój ulubiony fragment :D dzięki!

      Usuń
  6. Ciężka praca się opłaca :) Figurka wyszła Ci genialnie, jedna z lepszych (chociaż Kapelusznik to chyba moja ulubiona).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie uchwyciłaś ruch ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...