piątek, 8 sierpnia 2014

Rogi do kostiumu

rogi do stroju

Chcę oglądać Twoje rogi, rooogi rogi rogi

W tym roku na Fornoście miałam przyjemność brać udział w świetnym larpie znajomych - Sewa i Cody. Larp nazywał się "Wiec Magów" i odbywał się w niezdefiniowanym świecie (a w zasadzie światach) fantasy. Fabułą było spotkanie magów z różnych światów.

Skorzystaliśmy z P. z okazji, żeby zgłosić własne postaci (a w zasadzie ja go do tego zmusiłam) i zgłosiliśmy się w tandemie maga i totemu. On był magiem-wojownikiem ze świata celto-wikingów, ja byłam jego totemem - potężnym, ale niegroźnie wyglądającym duchem lasu. Miałam dużo frajdy przygotowując sobie strój, bardzo chciałam zagrać tego typu postać więc włożyłam w to sporo czasu i wysiłku.

Zrobiłam sobie między innymi rogi, zrobione z fimo, pomalowane farbami akrylowymi i obklejone sztucznym futerkiem. Spód rogów następnie został lekko wydrążony i wyszlifowany do gładkości, żeby dobrze pasować do czoła. Przyklejałam je kropelką na uprzednio nałożoną, grubą warstwę makijażu, dzięki temu trzymały się bardzo solidnie, ale po kilku godzinach zeszły bez większych problemów - po prostu delikatnie oderwałam je od skóry, nic nie zostało.

Jestem w stanie wykonać takie rogi na zamówienie, gdyby ktoś był zainteresowany.

rogi do stroju

rogi do stroju

rogi do stroju

rogi do stroju

rogi do stroju




Zdjęcia w trakcie larpa robiła Sophie, dziękuję!

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne te rogi :D Naprawdę jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rogi są rewelacyjne! Wyglądają jak prawdziwe, jestem pod wrażeniem efektu końcowego. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...